Opinia użytkownika: Dorota_361
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Kontakty z doradcami bankowymi są w moim przypadku raczej rzadkie. Korzystam głównie z transakcji internetowych. Czasem jednak trzeba...niestety. Na szczęście umiem czytać umowy. W banku posiadam kredyt i zdecydowałam się dokonać trasakcji, która zgodnie z umową wymaga aneksu. Zdarzenie to miało miejsce kilka miesięcy temu i do tej pory aneksu brak, bo zdaniem Doradcy jest on niepotrzebny. Nie pomogło nawet wskazanie palcem w umowie, że jest odwrotnie. Na dniach składam reklamację i ciekawa jestem wyniku. Dodam, że pracownice banku są ubrane różnie tzn mają garsonki ale każda ma inną. Proponuję by to zmienić. Zdarza się również, że spod żakietu wystają plecy...moim zdaniem w banku nie przystoi. Pozytywna ocena za czas pracy; do godziny 18tej Negatyw za bardzo duszne pomieszczenia. Zastanawiam sie czy bank słyszał o klimatyzacji?