Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: *****

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Obserwacja dotyczy kontaktu z obsługą mlini w celu podniesienia limitu na karcie kredytowej. Okazało się, że pracownik banku nie posiadał odpowiedniej wiedzy oraz umiejętności w wyjaśnieniu dlaczego pewne procedury stosowane w tego typu przypadkach przez Mbank stoją w sprzeczności z "dobrem klienta." Doradca odmawiał podniesienia limitu, proponując jednocześnie kolejną kartę kredytową z o wiele wyższym limitem (którą mogłem otrzymać od ręki). Było to bardzo dziwne i niezrozumiałe zarazem. Wyjaśnienia doradcy w tej sytuacji (pewnej sprzeczności interesów) nie przekonywały. Ostatecznie sprawa zokończyła się na tym ,że zwróciłem swoją kartę. Na pewno pewne procedury mogły temu zapobiec. Dawało się jednak wyczuć naciski sprzedażowe oraz brak zaangażowania w obsługę produktu, który już został sprzedany i nie wnosi dla doradcy dodatkowej premii. Takie zachowanie było wg mnie naprawdę nie w porządku.