Opinia użytkownika: Karol_114
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Obsługa klienta bardzo mila i starająca się ułatwić i umilić zakupy w supermarkecie, pani która obsługiwała na warzywach najpierw w bardzo uprzejmy sposób pomogła zrobić zakupy staruszce robiącej zakupy przede mną, dobrała również siatkę odpowiednią do ciężaru i gabarytów robionych zakupów, jedynym minusem były dosyć duże ilości towaru wystawionego na paletach w taki sposób, że znacznie utrudniały przejście klientom z wózkiem po przez alejkę. W pozostałej części sklepu nie dało się zwrócić uwagi na nie działający czytnik cen, pozostałe warunki sprzyjały klientom czytelnie rozmieszczone informacje o cenach i promocjach dotyczących produktów znajdujących się na półkach, żaden z losowo wybranych przez ze mnie artykułów nie by przeterminowany. Jeżeli chodzi o kasy to dużym problemem jest tu trafienie na pomyłkę kasjera, ponieważ taką może anulować tylko i wyłącznie kierownik zmiany, który nie spieszył się zbytnio a jak już przyszedł po około 10 minutach sprawia raczej wrażenie zrobienia wielkiej laski niż wypełnienia swojego obowiązku. Warto zwrócić uwagę na kulturalne zachowanie kasjerkę, który grzecznie się przywitała zaproponowała reklamówkę była uśmiechnięta i bardzo mila. Muszę dodać że identyfikatory całej obsługi sklepu były przypięte do fartuchów w bardzo widocznym miejscu ułatwiającym rozpoznanie osoby przez którą jesteśmy obsługiwani.