Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Jest to obserwacja będąca przekrojem mojej współpracy z bankiem PeKaO SA. Byłam ich klientką od kiedy przejął on mój oddział banku BPH. Zawiadomiono mnie listownie o przejęciu części banku BPH. Było mi wówczas obojętne, jak nazywa się bank, w którym posiadam konto. Jednak z czasem okazało się, że bez uprzedzenia zostały mi pobierane opłaty za usługi, za które w BPH nie płaciłam. Postanowiłam zatem zamknąć konto. Udałam się zatem do danej placówki, gdzie obsługiwała nie pani /fragment usunięty przez moderatora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu/. Była ona niemiła i nieprofesjonalna. Nie potrafiła odpowiedzieć na wiele moich pytań, a kiedy zwróciłam jej na to uwagę stała się opryskliwa. Wyliczyła mi kwotę zaległą, którą musiałam zapłacić, ponieważ pobierano mi duże kwoty za prowadzenie konta, które miało być darmowe. Od otrzymania listu poleconego z kwotą wyliczoną do zapłaty nie minął nawet dzień, ponieważ zaraz po otrzymaniu listu udałam sie do banku. Okazało się, że odsetki były naliczane mimo, że list otrzymałam klika dni po jego wysłaniu. Wzrosły one o kwotę ok. 20 zł od liczby podanej w liście. Kwotę do zapłaty pani /fragment usunięty przez moderatora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu/ wyliczyła mi niepoprawnie. Na szczęście sprawdziłam konto przez internet miesiąc później i okazało się, że nadal jest ono aktywne. Udałam się więc ponownie do banku, by wyjaśnić tą sprawę. Obsługiwała mnie inna kobieta. Jej kompetencje były o wiele lepsze niż pani /fragment usunięty przez moderatora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu/. Odpowiadała na moje pytania rzeczowo, wyliczyła, że pani /fragment usunięty przez moderatora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu/ podała mi za małą kwotę do zapłaty, od której znów naliczane były by odsetki. Nie znam nazwiska tej kobiety, gdyż nie miała identyfikatora. Miała ona ok. 30 lat, którkie blond włosy, była szczupła. Tej pani należy się za obsługę ocena +5. Z jej pomoca ostatecznie zamknęłam konto, które sprawiło mi tyle kłopotów. Nie jestem zadowolona z usług banku PeKaO SA i nigdy nikomu nie poleciłabym tej firmy.