Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odwiedziłam dziś salon Ery, ponieważ szukam korzystnej oferty jeśli chodzi o łącze internetowe. Weszłam do salonu, było puściutko. Przy komputerze siedziała jedna pani. Od razu skierowałam się w jej kierunku. Wybrałam sobie miejsce do rozpoczęcia rozmowy, a pani zwróciła mi uwagę, sama wskazała przez siebie miejsce, które miałam zająć. Nie spodobało mi się to, a same rozpoczęcie rozmowy zniechęciło mnie. Poprosiłam o przedstawienie oferty odnośnie internetu. Pani mnie obsługująca powiedziała, co może zaoferować, a ja zadawałam ewentualne pytania. Niestety przedstawiona oferta nie okazała się korzystną jak dla mnie. Podczas rozmowy, dostałam ulotkę, a pani pokazywała mi to i owo na niej. Podczas zadawanych przez mnie pytań poprosiłam o długopis by zapisać sobie na ulotce istotne dla mnie informacje. Nie pomyślałabym, że informacje, które po cichu powtarzałam i po chwili zapisywałam, że będą poprawiane jeszcze przez panią z Ery! Po skończonej rozmowie spojrzałam na plakietkę, gdzie dostrzegłam stanowisko obsługującej mnie pani: kierownik. Bardzo mi się nie podobały dwie uwagi zwrócone przez panią kierownik. Taka osoba na takim stanowisku, nie powinna klientom pokazywać, że ona tu i teraz rządzi, a tym bardziej nie powinna zwracać uwag. Salon nie w pełni zadbany, na białych szafkach, na których wyłożone były telefony, można było zauważyć niestary kurz, podłoga- brudna, nie pozamiatana. Ulotki- wyłożone, uzupełnione. Według mnie obsługa klienta powinna być przyjemna, bez problemowa o prostej komunikacji, tak aby i sprzedawca jak i klient by zadowoleni, a ich rozmowa powinna być skuteczna.