Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W dniu 06.11.2009 r. udałem się do oddziału Polbanku w celu założenia rachunku mocno oszczędzającego. W oddziale po krótkim oczekiwaniu zostałem poproszony przez panią do stanowiska obsługi klienta. Pani, która mnie obsługiwała najpierw podała kredki i kartki dla mojej 2,5 letniej córki ,która była wówczas ze mną , a zaraz potem przystąpiła do szczegółowego wyjaśnienia mi produktu o który pytałem przy okazji powiedziała o dwóch innych produktach ale nie namawiała mnie do ich zakładania. Wszystko przebiegało szybko, dokładnie i w miłej atmosferze .Po otwarciu rachunku nastąpiło pierwsze potknięcie. Podszedłem do kasy aby wpłacić pieniądze ale nie mogłem tego uczynić ponieważ akurat robiono zasilenie kas (okazało się ,że oddział nie ma swoich sejfów i prawie codziennie coś takiego ma miejsce). Poproszono abym przyszedł za jakieś pół godziny lub podszedł do drugiego oddziału ,który znajduje się jakiś kilometr od tego. Powiedziałem ,że przyjdę za jakąś godzinę. Podczas ponownej wizyty około 14.30 po podejściu do kasy panie mimo ,że dosyć miłe zamiast zacząć mnie obsługiwać szeptały sobie coś do ucha przez jakąś minutę i dopiero zaczęły mnie obsługiwać . Podczas obsługi pani dwukrotnie pytała mnie o to samo co świadczyło tylko o tym ,że była jakaś rozkojarzona co dla osób pracujących przy pieniądzach chyba nie jest zbyt wskazane. Po za tym sam oddział jest dość ciasny a osoby oczekujące nie mają zbytnio co z sobą zrobić( dla klientów oczekujących są dwa krzesła i nieduża kanapa). Ogólnie po za miłą i znającą się na rzeczy panią nic specjalnego.