Opinia użytkownika: Mirosław_43
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W w/w dniu udałem się do Banku w celu załatwienia, dla osoby w podeszłym wieku, bardzo ważnej sprawy. Dotyczy ona oszczędności, które zostały ulokowane w tej placówce. Podstawowym mankamentem jest to, że właściciel ulokowanych pieniędzy jest osobą niepełnosprawną, dlatego nie może udać się do banku osobiście. Po przedstawieniu problemu w informacji, zostałem skierowany do pani, która konkretnie wyjaśniła mi przepisy, w oparciu o nie sprawa może zostać pozytywnie załatwiona. Wszysko byłoby ok., gdyby nie mały szczególik. Pracownika banku muszę przewieźć, na własny koszt , samochodem do miejsca zamieszkania klienta. Z tego co wiem, w innych bankach są zatrudnione osoby dochodzące do klientów. W tym przypadku pracownica tłumaczyła się wielkością placówki oraz małą obsadą kadrową. Niesmak jednak pozostał, gdyż w momencie wpłacania pieniędzy nikt nie powiadomił klienta, że jest to zbyt ma ły oddział, by lokować w nim swoje oszczędności.