Opinia użytkownika: Łukasz_546
Dotycząca firmy: kingman.pl
Treść opinii: Korzystając z serwisu Allegro kupiłem w sklepie internetowym www.Kingman.pl w poniedziałek rano (2 listopada) akcesoria do drukarki. Dokonałem płatności na konto i czekałem. Najpierw ze strony Allegro, a potem ze strony sklepu dostałem kilka automatycznych wiadomości e-mail, potwierdzających złożenie i każdą zmianę w realizacji zamówienia. Wpłatę zaksięgowano następnego dnia i tego samego dnia towar został wysłany o czym mnie poinformowano mailowo i co potwierdza data stempla pocztowego. Towar dostałem w piątek. Sklep w swoim asortymencie ma bogaty wybór zamienników do tuszy w konkurencyjnych cenach. Według informacji na stronie daje roczną gwarancję na zakupiony produkt. Kontakt ze sklepem za pomocą e-maili prawidłowy - odpowiedzieli na pytanie następnego dnia, telefoniczny bardzo trudny - mi nie udało się dodzwonić. Sklep oferuje standardowy już dla sklepów internetowych wybór sposobu dostawy/odbioru towaru. Ja wybrałem przesyłkę listem poleconym Pocztą Polską. Prezentacja towaru na portalu Allegro dobra, na stronie internetowej też dobra. Niestety strona internetowa nie działa najlepiej, często wyskakiwały mi komunikaty o błędach przy otwieraniu linków wewnętrznych. Przysłany towar był zgodny z opisem na stronie, zapakowany był w ochronną kopertę i jak do tej pory działa prawidłowo. Ocenę daję pozytywną, ale nie wysoką ze względu na szybką realizację (+) i kiepski kontakt telefoniczny oraz błędy na stronie www (-).