Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Market OBI. Próbowałam w dniu wczorajszym zakupić baterie nawannową w sklepie OBI. Niestety nie udało się to. Najpierw bardzo długo czekałam na obsługę,następnie sprzedawca zbył mnie bardzo szybko ,tłumacząc mi ,że tu są takie gwinty ,to moge sobie zamontować ścienną baterie jako nawannową,poczym szybko uciekł. Oglądałam baterię w kolorze "stare złoto" ,pan machnął ręką nad gwintami w kolorze srebrnym,ponieważ jestem kobietą (blondynka) być może uznał ,ze i tak nie ma co mi tłumaczyć ,bo i tak nie zrozumiem. Był bardzo nieuprzejmy i robił dużą łaske,ze w ogóle się odezwał. Miałam zamiar zakupić 3 baterie ,chciałałam zostawić w tym sklepie ok 2000 zł, niestety najwyraźniej byłam zbędnym klientem ,a sprzedwaca zapewne miał lepsze zajęcia w tym czasie niz obsługę na stoisku. Udałam się zatem do działu OGRóD gdzie na pocieszenie wybrałam kwiatka. Okazało się ,że aby za niego zapłacić musiałałam postać w kolejce 30 min. W sklepie było bardzo gorąco i duszno. Następnym razem skorzystam z usług innego sklepu.