Opinia użytkownika: Aleksandra_359
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Przed sklepem czysto, nie widać śmieci, zmiętych paragonów. Szyby wystawowe czyste, ekspozycja bardzo skromna, ale ciekawa. Zdobi ją duże zdjęcie składające się z dziewięciu mniejszych z hasłem MY ECOO. Po wejściu do sklepu zobaczyłam poukładane obuwie na regałach. Nie ma luk, wszystko jak należy. Wszystkie buty mają ceny na małej karteczce przyczepione do zamków. Na półkach nie ma kurzu. Podłoga w sklepie czysta, lada również. Po wejściu przywitało mnie dwóch pracowników, układali towar. Mili i uśmiechnięci, jeden z nich zapytał w czym może pomóc. Gdy wybrałam interesujące mnie buty, przyniesiono mi je do przymierzenia. Bardzo duże zaangażowanie pracowników w obsługę klienta. Gdy zdecydowałam się na zakup, zaproszono mnie do kasy. Kasjer poinformował mnie o dwuletniej gwarancji na obuwie i zaproponował bez nacisku preparat do ich konserwacji. Towar można zwrócić do siedmiu dni roboczych. Paragon i kartę gwarancyjną zapakował do pudełka z butami, które jest warunkiem przyjęcia zwrotu. Bardzo miło mnie pożegnano i zaproszono ponownie. Sklep ma bardzo duży wybór butów dla dorosłych i dzieci