Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Na dworzec kolejowy w Lublinie dotarłem o 10:00, od razu zauważyłem, że dworzec jest czysty i zadbany. Przy kasach nie było żadnych kolejek więc szybko zakupiłem bilet na wybrany kurs. Około 32-letnia kobieta w okienku ubrana w schludny i czysty uniform, była miła i serdeczna, całą procedurę wydania biletu i reszty przeprowadziła szybko i sprawnie. Pociąg startował z 2 peronu więc tam się udałem przejściem podziemnym, które już nie jest tak zadbane i czyste. Peron 2 również wymaga remontu ponieważ stare zadaszenie, ławki i bruk stanowią bardzo duży kontrast w porównaniu z peronem 1. Wsiadłem do podstawionego wcześniej pociągu. W pociągu było sporo podrurznych ponieważ w każdym przedziale siedziały po 2-3 osoby. Znalazłem przedział pusty, więc tam zajołem miejsce. Przedział prezentował się dość dobrze. Na pierwszy rzut oka można było zauważyć, że wagony są już stare i wysłużone, ale sam przedział w którym siedziałem był czysty i zadbany. Przy oknach wisiały pachnące jeszcze płynem do płukania zasłonki, a na siedzeniach umieszczone były białe zagłówki. Podczas podróży ani razu nie był sprawdzany bilet i kierownik pociągu nie informował przez interkomy o stacji do której się zbliżamy. Na stacje docelową Dęblin dotarłem o planowanym czasie. Pomimo kilku niedociągnięć i niedogodności, jestem zadowolony z tej szybkiej i bezpiecznej podroży.