Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Byłam pracownikiem na umowe/ zjlecenie w PZU ŻYCIE przez cały lipiec (porządkowałam archiwum), więc jak mało kto moge opisać jak wyglądała obsługa klienta. Klienci zazwyczaj przychodzili juz przed 8. niektórzy z nich już na wejściu mieli pretensje do pracowników, że punkt obsługi klienta nie jest otwarty wcześniej, mimo to pracownicy przyjmowali petentów ze spokojem, bardzo kompetentnie tłumacząc jakie będzie dla nich najlepsze ubezpieczenie, lub co mogą zrobić z wypłaconym odszkodowaniem(proponowali ulokowanie pieniędzy na kontach lub lokatach, w zależności od tego jakie klient miał potrzeby) Liczba dokumentów, jakie należało przynieść, w celu wypłaty świadczenia była ograniczona do minimum: dowód osobisty, polisa, ostatni kwit potwierdzający opłacenie składki + wypedłnione formularze, dostępne takze na miejscu. Jeśli ktoś nie miał np. polisy, bo np zagubiła się, pracownik wydawał duplikat polisy, na podstawie systemu rejestracji świadczeń. Starsi ludzie często mieli problem z wypełnieniem formularza, więc pracownicy pomagali im. Wystrój mógłby być lepszy, np. za moimi plecami ciągle leżały jakieś kartony z potwierdzeniami opłaty składek Opis pomieszczeń mógłby być lepszy, w jednym pokoju Panie przyjmowały przypadki zgonów, urodzeń dzieci i leczeń szpitalnych, a w drugim operacje chirurgiczne i nieszczęścliwe wypadki. Klienci często mylili drzwi, gdyż nie były właściwie opisane. Pracownicy zawsze byli odpowiednio ubrani do miejsca w którym się znajdowali. nigdy nie szokowali wyglądem.