Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Na wymianę opon byłem umówiony na godz. 10.45 - po przyjeździe wszedłem do warsztatowego biura, aby się zameldować. Jak na biuro i poczekalnię, było naprawdę miło, drzwi wejściowe czyste, jedynie co zwróciło moją uwagę to przed wejściem porozrzucane kipy po papierosach. Nawet jeden z pracowników pstryknął sobie w dal, aż doleciało do jednego pojazdu. Pracownik przywitał mnie, nawet podał rękę i poprosił o kluczyki od pojazdu. Mnie zaprosił do stolika proponując mi kawę. Obserwując wymianę opon, pracownik robił to sprawnie i szybko. Podczas wymiany pracę przerwała dzwoniący telefon, przeprosił rozmówcę i powiedział, że teraz ma mnóstwo klientów i prosi o kontakt w późniejszym terminie. Wymiana opon trwała 10 minut. Po założeniu kół pracownik przyszedł do mnie, oddał kluczyki, bardzo życzliwie podziękował za wizytę i zaporisł mnie do kasy w celu uiszczenia opłaty. W biurze pracownik ponownie powitał mnie poprzez kontakt wzrokowy i delikatny uśmiech. Podał kwotę do zapłaty i zapytał o wystawienie FV. Po przekazaniu banknotu pracownik sprawnie wydał resztę i paragon, życzył szerokiej drogi i podziękował za wizytę.