Opinia użytkownika: Marcin_519
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku poszedłem przy okazji Dni produktu dębickiego odbywającego się w dębickiej galerii. Planowałem kupić sobie mapę polskich Tatr, która rozdarła mi się podczas ostatniej podróży. Znalazłem jedynie rozkładaną, zwyczajową mapę, więc podszedłem do kasy zapytać, czy znajdą się inne w formie atlasu. Młoda sprzedawczyni poinformowała mnie jednak, iż takich map nie posiadają; zaznaczyła jednak, że mogą poszukać w systemie lub na stronie internetowej i zamówić do sklepu, jeśli tylko takowa będzie. Co prawda obsługi sklepu nie było za bardzo widać - być może, że w niedzielę pracuje ograniczona ilość osób - ale przy kasie można było dowiedzieć się wszystkiego. Minusem dębickiego empiku jest niestety mały asortyment, co spowodowane jest niewielką powierzchnią sklepu. Warto się jednak zastanowić, czy pomysłem nie byłaby możliwość skorzystania na miejscu ze strony internetowej lub katalogu, aby znaleźć więcej pozycji książkowych czy muzycznych, które są w sprzedaży w tej sieci. Wydaje mi się także, że w takie dni jak sobota i niedziela po salonie powinno krążyć więcej sprzedawców, którzy będą do dyspozycji klienta, niż tylko dwie panie siedzące przy kasie. Na miejscu zdążyłem się również przyjrzeć cenom map papierowych i po porównaniu ze stroną internetową jednego z wydawnictw stwierdziłem, że w empiku można je kupić taniej (a nawet sporo taniej, uwzględniając koszty wysyłki). Mapa Tatr (w wersji rozkładanej, papierowa) kosztowała w empiku 8 zł, podczas gdy na stronie wydawnictwa 8,79 zł (+ koszty przesyłki 13 zł w przypadku przelewu). Na stronie empiku znalazłem natomiast praktyczne mapy laminowane, tak w wersji rozkładanej jak i w wersji książkowej, a zamówione pozycje (w niższej - internetowej - cenie) mogę również osobiście odebrać w dębickim salonie. Mankamentem może być teraz tylko czas oczekiwania na dotarcie przesyłki. Sieć sprzedaży godna pochwały i polecenia innym.