Opinia użytkownika: Paweł_57
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Wraz z Żoną udaliśmy się na zakupy do C.H. Alfa w Olsztynie. Naszym celem był zakup butów zimowych dla Żony. Trafiliśmy ostatecznie do sklepu Ryłko, w którym Żona znalazła odpowiednie buty dla siebie. Zapytaliśmy sprzedawcę o numer buta, jaki potrzebowaliśmy. Sprzedawca zareagował pozytywnie i poszedł sprawdzić na zaplecze. Przyniósł odpowiedni rozmiar i dał do przymierzenia mojej Żonie. Po chwili zapytała konkretnie podając opis, jakich szuka butów (chciała zapytać o inne, może lepsze propozycje). Sprzedawca niestety do końca nie zrozumiał oczekiwań mojej Żony, zaproponował 2 modele obuwia i powrócił do zachwalania akurat tych butów, które sama Żona wybrała. Po zastanowieniu się, zdecydowaliśmy się kupić wybrane przez Żonę buty. Maiły dość wysoką cenę, więc zapytaliśmy o rabat bądź jakiś gratis. Sprzedawca w ogóle nie chciał słyszeć o czymś takim i jedynie zaproponował pastę do tego obuwia za 12zł (buty kosztowały 359zł). Sprzedawca moim zdaniem niechętny do negocjacji, jakichkolwiek rozmów. Nie miał ochoty nawet wytłumaczyć się, dlaczego nie może np. wręczyć tej pasty gratis.