Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Oddział banku przypominał zamknięty przed czasem. Zdecydowana większość stanowisk był pusta, a na obsługę pomimo pustek w lokalu musieliśmy odczekać słuszny kawałek czasu. Następnie niemiła kobieta, mająca problem z poprawnym wysławianiem się, wciskająca ustawiczne "co nie" w swój potok słów, skutecznie zniechęciła nas d oferty banku. Nie wiele się nami interesując ograniczyła się do pokazywania fragmentów tekstu na monitorze, czekając aż 'sobie poczytamy'. Na konkretne pytanie o opłaty wydrukowała całą tabelę, choć interesował nas jej malutki wycinek. Niestety sprzęt, z którego korzysta bank jest nie pierwszej świeżości, więc drukowanie trwało naprawdę długo. Opryskliwość, brak wiedzy, odpychający styl bycia na posadzie opiekunki klienta zamożnego wygląda na kiepski żart.