Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Zachęcony obsługą i reklamą nowej promocji karty kredytowej Furora (5% zwrotu za zakupy weekendowe w sklepach spożywczych) przyszedłem do Oddziału skorzystac z tej karty. Najpierw poprosiłem o wyjaśnienie czy ta promocja dotyczy także delikatesów ALMA oraz Piotr i Paweł, gdzie czesto robię zakupy. Doradczyni nie była pewna, zapytała koleżanki z sąsiedniego stanowiska, a następnie zatelefonowała do Centrali. Uzyskana odpowiedź daje mi nadzieję, (ale sądząc po minie doradcy nie 100%), że promocja obejmuje także ww. delikatesy. Zdecydowałem się i podpisałem umowę karty Furora. Żałuję, że procedura banku nie daje możliwości odbioru PIN w banku. To ważne, gdyż kilka miesięcy temu, nie otrzymałem listu z PIN (wysłanego przez Lukas Bank, Pocztą Polską), pomimo bardzo długiego oczekiwania. Musiałem rozwiązać umowę karty kredytowej, bo z braku PIN nie mogłem z niej korzystać.