Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klaudia_42

Dotycząca firmy: UPS

Treść opinii: Z usług firmy kurierskiej UPS korzystałam w pracy. Z polecenia szefa musiałam zamówić kuriera do firmy. Zgooglowałam, znalazłam bez problemu numer telefonu na infolinię i rozpoczęłam zamówienie. Robiłam to pierwszy raz, gdyż byłam w zastępstwie za koleżankę, z tego też powodu nie wiedziałam jak wygląda telefoniczne złożenie zamówienia. Pierwsza telefonistka miłym i spokojnym głosem przeprowadziła mnie przez ten proces, jednakże okazało się, że nie znałam kilku ważnych danych, niezbędnych do zamknięcia operacji. Rozłączyłam się, uzupełniłam je i zatelefonowałam ponownie. Dokończyłyśmy zamówienie bez problemu. Po dwóch godzinach dowiedziałam się, że szef chce wysłać drugą przesyłkę, dlatego koniecznie musiałam znów chwycić za słuchawkę i zadzwonić do UPS. Poinformowałam telefonistkę, że już kurier jest na dziś zamówiony, tylko okazało się, ze pójdą dwie paczki, na co ona, że to nie ma znaczenia, bo i tak trzeba zrobić nowe zamówienie. Była mniej miła i bardziej szczegółowa. Zadała pytanie o wymiary przesyłki. Zdziwiłam się, bo poprzednia telefonistka nie wymagała tego ode mnie. Powiedziałam, że wymiary są mniej więcej takie a takie. Kobieta odparła, że musi znać dokładne wymiary, bo kurier tego mierzy ć nie będzie, a na sortowni to sprawdzają i będę miała problem. Odmierzyłam palcami i podałam konkretne wymiary . Telefonistka chyba zdziwiona, że tak szybko je podałam, powiedziała, że mam wziąć linijkę i to zmierzyć. Nie spodobał mi się ton i zniecierpliwienie tej pani. Uparłam się na swoim, tym bardziej, iż byłam świadoma, że wymiary pierwszej przesyłki zostały źle podane, więc jeżeli będzie problem, to co za różnica czy z jedną paczką, czy z dwoma. Kobieta pomarudziła jeszcze, ale przyjęła zamówienie. Kurier zamówiony na 12-14 był około 13:30. Usiadł sobie wygodnie i zaczął wypisywać zamówienie, faktury, itp. Powiedziałam, ze wymiary pierwszej przesyłki były źle podane, ale drugiej dobrze, a paczki są podobnej wagi i wielkości. Bez marudzenia dokonał zmian, dokończyliśmy załatwianie formalności i wyszedł. Obserwacja skończona. Podsumowanie: łatwy i szybki kontakt, miła obsługa pierwszej telefonistki. Druga może miała zły dzień. Nie podobała mi się jej szczegółowość, brak elastyczności. Z kolei kurier był sympatyczny i wydawał się być kompetentny. Oceniam na 4 tylko i wyłącznie z powodu tej czepiającej się drobiazgów kobiety, tym bardziej, że 2 zł przy dwóch przesyłkach o wadze nieprzekraczającej 1 kg i łącznej kwocie prawie 70 zł, to nie dużo i mam wrażenie, że gdyby nie mój upór, to ta pani byłaby w stanie nie przyjąć mojego zamówienia.