Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Mam u nich rachunek. Byłem ostatnio w placówce w Jeleniej żeby uzupełnic pewne dokumenty. Ledwo wszedłem do oddziału zza biurka wstała pracownica i zapytała mnie w czym może pomóc. Pierwszy raz spotkałem się w banku z tak szybką reakcją pracownika-ledwie kilkanaście sekund po wejściu! Obsługująca mnie pani była miła i dobrze poinformowana: nie musiałem długo tłumaczyć po co przyszedłem, chociaż może akurat moja sprawa była błaha. W czasie gdy pracownica przygotowywała dla mnie dokumenty zauważyłem, że podobie traktowany jest inny wchodzący-tylko wszedł do oddziału druga pracownica podeszła zapytać w czym może pomóc.Moja sprawa została dość sprawnie załatwiona: pani krok po kroku wypełniała ze mną formularz, wskazując co gdzie wpisać. Wszystko zostało wyjaśnione w taki sposób, że sam nawet nie miałam pytań Co ciekawe w trakcie obsługi zadzwonił jej telefon na biurku, a ona najpierw spytała mnie czy może odebrać!Dodam jeszcze, że poszedłem załatwić swoją sprawę, a wyszedłam umówiony na następne spotkanie by podpisać inną umowę!Pani po prostu w trakcie rozmowy przekazała mi ofertę przygotowaną przez bank dla mnie i zdecydowałem się skorzxystać.Dodam że sam o to nie pytałem-sama mnie zagadnęła Mam konto w innym banku i tam na przykład niczego mi nigdy nie zaproponowano o co sam bym nie zapytał, a bywałem tam o wiele częściej. Z innych obserwacji: wygląd oddziału, który różni się zdecydowanie od wiielu banków-jest bardziej nowocześnie i kameralnie, co wg mnie sprawia że klient czuje sie lepiej. Może to nie takie istotne, ale do dysozycji klientów jest też dystybutor z wodą, co wg mnie jest plusem placówki.Ogólnie wyszedłem z dobym wrazeniem: osługa była szybka, skupiona na mojej sprawie.