Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W dniu dzisiejszym ponownie zgłaszałam usterkę sygnału telewizji cyfrowej. Pan Konsultant bardzo miły, słychać było w głosie że chce pomóc. Niestety ta pomoc którą Konsultanci mogą zdalnie wykonać nie są skuteczne. Konsultant zaproponował wizytę serwisanta u mnie w domu przy sprzęcie. Jest to bardzo dobre rozwiązanie z jednym wyjątkiem. Serwisanci firmy Multimedia pracują w bardzo "dogodnych" godzinach... od 8.00 do 16.00 Większość pracujących w tych godzinach jest poza domem, no może nie większość ale ja w tych godzinach pracuję. Na domiar złego czas jaki mi konsultant zaproponował na oczekiwanie na serwisanta mieścił się w godzinach 9.00 12.00 Według mojej oceny to zbyt długi przedział, wyglądałoby to w ten sposób że musiałabym wziąć urlop aby poczekać na serwis. Dotychczas byłam zadowolona z usług tej firmy, ale zaczynam się właśnie rozglądać na nowym usługodawcą tego typu dóbr.