Opinia użytkownika: MARCIN_275
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W UPC mam podpisaną umowę na telewizję kablową. W dniu wczorajszym udałem się do BOK UPC w celu dopisania do umowy usługi na telefon stacjonarny. Na stronie internetowej widnieje promocją, w której posiadając 2 usługi ta tańsza jest za pół ceny. Interesował mnie telefon za 35 zł. Wówczas płaciłbym za niego abonament ok. 18 zł. W BOK poinformowano mnie, że ta promocja jest nieaktualna, ale biorąc również internet, miałbym tę 3 usługę (najtańszą) za 0 zł. Nie potrzebuje internetu, gdyż korzystam z innego operatora. W zamian zaproponowano mi telefon za 70 zł, pomimo że były też tańsze opcje ale one ponoć nie były dla mnie. Z powyższego wynika, że UPC nie zależy na klientach którzy chcą korzystać z dodatkowych usług. Stałych klientów mają gdzieś. Jeżeli chodzi o personel to obsługująca mnie pani starała się dobrać jakąś dobrą ofertę, nawet dwa razy szła na zaplecze w celu konsultacji. Miejsce zadbane, czyste. Otwarte trzy okienka, więc obsługa klienta szła sprawnie.