Opinia użytkownika: Jadwiga_24
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: W sklepie tym dokonałam zakupu kilku artykułów spożywczych. Po wejsciu na sale sprzedażową zauważyłam stoisko warzywno-owocowe, na którym był bałagan, i nie świeże warzywa i owoce, ktore już nie powinny być do sprzedaży. Następnie chciałam kupić masło jednak nie było ceny i musiałam szukać czytnika do sprawdzania cen. Na dziale z serami czekalam ponad 15 min. a byłam druga w kolejce. Ekspedientka bardzo wolno obslugiwała klienta przede mną, nie wiedziała jak pokroić ser, a w końcu gdy zaczeła kroić caly kawałek sera spadł jej na podłoge no i miała problem z otwarciem nowego kawałka. Chciałam już zrezygnawac z tego zakupu, ale nie radząca sobie ekspedientka zawołała koleżankę, a sama znikneła. Gdy zostałam obsłużona poszłam do kasy. Tam czekałam kolejne 15 min., kasjerka bardzo wolno obsługiwała, a gdy klient chciał zapłacić kartą nie mogła uzyskać połączenia, aż w końcu zawołała koleżankę i wtedy poszło bez problemu. Zakupy w tym sklepie napewno nie przebiegają szybko, wybierając się do tego sklepu trzeba poświecić dużo czasu. Obsługę tego sklepu należałoby przeszkolić w zakresie obsługi klienta, bo nie jest ona dobra.