Opinia użytkownika: Mariola_15
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W tym banku byłam po raz pierwszy. Gdy weszłam nie było żadnego klienta, nie wiedziałam do kogo mam się udać , nikt też na mnie nie zareagował . Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony pracowników. Cztery biurka i pięć pracujących osób. Zapytałam , kazano mi czekać i poproszono żebym usiadła. Po upływie może 3 min. pani poprosiła mnie do siebie i raczej bez większego zaangazowania zmieniała moje dane w systemie (to był mój cel). W czasie obsługi przerwała pracę ze mną i zaczęła pakować koperty i listy do bezpiecznej koperty , bo jak przypuszczam zjawił się kurier. Niestety nawet mnie nie spytała ani nawet nie przeprosiła. Przyjęła to jako rzecz naturalną, że klient siedzi - to może sobie poczekać. W pokoju nadal nie było klientów, ale za to zostało jeszcze 4 pracowników. Wyszłam zawiedzona podejściem pracowników.