Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Chorzów
Treść opinii: Przychodzę do Urzędu odebrać zaległe zawiadomienie o podatku gruntowym. Spodziewam się, że sprawa zajmie około 15-20 minut. Niestety całkowity czas spędzony w urzędzie to 2,5 h w celu odebrania jestej koperty. Co dziwne, obsługa była niezwykle miła, ale właściwie nikt nie zamierzał tracić czasu na zajęcie się moją sprawą. Została sześciokrotnie odesłana do różnych pokoi, gdy numer jednego z biur się powtórzył moja cierpliwość była na wykończeniu. Gdy wreszcie list został znalesziony, o jego wydaniu miał zadecydować kierownik działu. A to oznaczało kolejne 20 minut czekania, aż kierownik zakończy prywatną rozmowę telefoniczą. Wystąpił tam pewnien paradoks, wszyscy mili ale właściwie nikt nie zamierzał mi pomóc, stosując "spychoterapię". Nasuwa się też pytanie jak funkcjonuje urząd, w którym znalezienie korespondencji wymaga 2,5 godziny oraz zaangażowania sześciu osób.