Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Placówka banku, którą odwiedziłam należy do zadbanych - panował w niej nienaganny porządek, mimo iż znajdowało się w niej wielu interesantów. Pomimo dużej kolejki czynne były jedynie trzy stanowiska. Ponadto bardzo trudno było stwierdzić, w której kolejce należy stanąć, aby dotrzeć do okienka, w którym otrzyma się pożądane informacje. Czas czekania w kolejce wynosił około 15 minut. Po dotarciu przeze mnie do stanowiska osoby obsługującej i przedstawieniu sprawy, z którą przyszłam, otrzymałam informację, że właśnie tą sprawą (kredytami) zajmuję się inny pracownik. Skierowano mnie do innego stanowiska, które było puste, jednak za chwilę zjawił się pracownik banku. Otrzymałam wszelkie informacje, którymi byłam zainteresowana. Pracownik ze szczególną dokładnością wyjaśniał niezrozumiałe kwestie, drukował różne możliwe symulacje spłaty kredytu oraz oferował usługi, które mogłyby zmniejszyć oprocentowanie kredytu. Nie potrafił jednak odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, w związku z tym dzwonił do innych pracowników, aby otrzymać pożądane informacje. Podczas naszej rozmowy zdarzyło się również, że osoba obsługująca odebrała telefon i przez chwilę prowadziła prywatną rozmowę. Nie mniej jednak pracownik banku rozmawiał ze mną w bardzo przyjazny i miły sposób. Można było zauważyć jego duże zaangażowanie i szczerą chęć wyjaśnienia wszystkich kwestii dotyczących kredytu. Na zakończenie wizyty otrzymałam wszystkie wydrukowane wcześniej informację oraz wizytówkę . Pożegnanie było również uprzejme.