Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wybrałam się do DEICHMANN-a, bo od dwóch tygodni poszukuję butów na zimę. Robi się coraz chłodniej, zimniej, w półbutach już zimno więc kozaki są potrzebne. Po wejściu do sklepu ochroniarz bacznie stał przy wejściu. Półki były zapełnione różnymi butami, z różnych kolekcji- głównie już zimowej. Po każdym z rodzaju danych butów przejrzyście ułożone, by można było je zobaczyć, ewentualnie zmierzyć. Niestety, jeżeli chodzi o obsługę w tym sklepie, można jedynie pomarzyć. Chciałam przymierzyć konkretną parę butów, ale nie widziałam ich w moim rozmiarze. Zaczęłam się rozglądać, czy kręcą się jakieś Panie, które mogłyby mi to umożliwić i w miarę pomóc, bo szukanie i przebieranie między tymi wszystkimi kartonami mogłoby mi zająć dużo czasu, a spieszyłam się na autobus. Jedna Pani, gdzieś na końcu sklepu rozmawiała sobie z klientką, która jak domniemam była jej koleżanką, druga układała pudełka butów w drugim kącie sklepu a dwie pozostałe stały przy kasie. Żadna Pani nie zainteresowała się, nie zapytała, nie zaproponowała pomocy. Tak się tam właśnie troszczą o klientów. Byłam zmuszona podejść do kasy i poprosić o pomoc jedną z Pań, która na słowo „Czy może mi Pani pomóc, w znalezieniu butów” przewróciła oczami i niechętnie znalazła mi numer butów, które akurat mnie zainteresowały. Zbulwersowana całą sytuacją, zmierzyłam i szybko opuściłam sklep nawet nie żegnając się i nie dziękując za- wymuszoną pomoc.