Opinia użytkownika: Joanna_466
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Korzystam z internetu Orange Free Dom. We wtorek 3.11.09 nie mogłam się połączyć z żadną przeglądarką internetową. Zadzwoniłam więc do BOK Orange na *100 z wyjaśnieniem. Pan, który ze mną rozmawiał, poinformował, iż rzeczywiście jest awaria tego internetu w województwie lubelskim. Powiedział, że zgłosi mój przypadek do działu technicznego i będę poinformowana jak wszystko zostanie rozwiązane. Następnego dnia, późnym wieczorem włączając komputer okazało się że jest wszystko ok, internet działał już bez przeszkód. W dniu 4.11 rano zadzwonił do mnie jakiś Pan pytając czy internet działa,tłumaczył się, że jest monterem i sprawdza linię. Powiedziałam mu, że wszystko jest w porządku. Ten sam Pan za chwilę znowu do mnie zadzwonił i poinformował mnie, że na chwilę coś tam wyłączy i nie będzie na 5 minut linia aktywna. I po około 10 minutach zadzwonił już 3 raz, z góry przepraszając że tak tyle razy do mnie dzwoni i pytał się czy z internetem nadal jest ok. Ja powiedziałam że jest ok, wszystko działa. Te wszystkie kontakty były na numer stacjonarny. Ale byłam mile zaskoczona, że taki kontakt nastąpił i że Pan wyjaśnił że awaria jest już usunięta. Mało tego, jakieś 2 godziny później, gdy byłam poza domem, zadzwonił do mnie na numer komórkowy inny Pan z pytaniem czy wszystko ok, czy był monter u mnie lub czy się kontaktował. To się nazywa troska o klienta. Upewnienie się już na 100% czy wszystko jest ok a nie zbywanie klienta. Na domiar tego w dniu dzisiejszym 5.11.dostałam jeszcze smsa od Orange że moje zapytanie techniczne jest już rozwiązane i że przepraszają za utrudnienia.