Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Sioux
Treść opinii: Wybrałem się wieczorem z żoną do restauracji Sioux. Byliśmy tam parę razy wcześniej i zawsze miło wspominaliśmy to miejsca. Oferta dań zawsze nam tam odpowiadała, sama restauracja jest też ładna i przytulna. Dlatego bez większego wahania wybraliśmy to miejsca na naszą wieczorną kolację. Po wejściu do restauracji byłem zdziwiony zupełną pustką jaka tam panowała. Przy żadnym ze stolików nie siedział jakikolwiek gość. Jedynie przy stole będącym najbliżej baru i kuchni, siedzieli pracownicy restauracji ( jeden kelner , jeden kucharz). Po wejściu w głąb restauracji, kelner wstał, przywitał nas i zaprowadził do wybranego stolika. Wyboru dań i napojów dokonaliśmy bardzo szybko i równie szybko nasze jedzenie pojawiło się na stole. Wszystko było pyszne poza jednym "ale" . Podany przez kelnera,wybrany przez nas, sok porzeczkowy był popsuty :( Zgłosiliśmy to kelnerowi. Całą winę zrzucił na producenta, po czym szybko przyniósł oryginalnie zamknięty sok w małej butelce. Choć kelner był przy tym wszystkim bardzo miły i starał się załagodzić sytuację zawsze pozostaje złe wspomnienie. Szkoda że restaurator nie może mieć zaufania do swojego dostawcy. Dlaczego restauracja nie poszukuje najlepszych produktów ? Tym bardziej że kelner wspomniał, że taka sytuacja miała już miejsce wcześniej. Po zjedzeniu deseru i zapłaceniu rachunku, wyszliśmy z lokalu. Przez cały czas jak jedliśmy naszą kolację (1,5 h) nikt nie wszedł do restauracji. Przypadek czy spadek formy ?