Opinia użytkownika: Wioletta_8
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Posiadam konto Inteligo w PKO BP.W sierpniu br.chciałam dokonać płatności kartą za wybrany produkt w sklepie AGD.Terminal odmówił przyjęcia karty.Były problemy z terminalem.Pracownica sklepu 2 razy wkładała kartę,transakcja nie została dokonana.Kartę płatniczą mam na podpis.Płatność odrzucona,nie doszło do zakupu.Automatyczny Serwis SMS Banku poinformował mnie,,że transakcja dokonana i to dwukrotnie!Stan konta został pomniejszony o rzekomą kwotę zakupu, którego nie było.Zgłosiłam reklamację do banku pod koniec sierpnia.Do dnia dzisiejszego czekam na wyjaśnienie sprawy.Raz w miesiącu dzwoni pracownik banku, informuje,że sprawa jest w toku,tłumaczy jak wygląda procedura wyjaśniania przez nich reklamacji, itd.Prosi o cierpliwość.A 694 zł bo taką kwotę chodzi dalej na koncie brak.Dlaczego tak długo trwa wyjaśnianie tak prostej sprawy reklamacyjnej?.