Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_703

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Witam! W dniu 21-10-2009 odwiedziłam placówkę Getin banku w nasielsku, ze znajomym który chciał wziąć pożyczkę. Pani, która nas obsługiwała była bardzo miła i życzliwa, nawet potrafi zażartować z klientem, ale system Getin banku i osoby pracujące w centrali są niedorzeczne niepoprawne. Po złożeniu wniosku o kredyt, mój kolega musiał przychodzić do placówki 3 razy-sprawa jeszcze w toku. A to parafki nie było (chodź takiego wymogu do tej pory nie było), potem podpis się nie zgadzał: jak podpis właściciela może się nie zgadzać? Musiał być zgodny z dowodem, a wydawało się że tak właśnie jest-wyszło na to, że trzeba podrabiać swój podpis! Odnośnie stanu placówki, nie ma się czego doczepić: miejsca siedzące wygodne, ciepło w pomieszczeniu, czysto (no może trochę podłoga była brudna, ale to od ilości wchodzących klientów). Osobiście gdybym miała starać się o kredyt nie poszłabym już do tej placówki, jeżeli chodzi o opłaty to jestem stałą kientką. Prowizja jest niedroga i jak wspomniałam, obsługa życzliwa i kompetentna.