Opinia użytkownika: Katarzyna_733
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zalało nam mieszkanie, czyli czekał nas niespodziewany remont. Wybraliśmy market budowlany Leroy Merlin (wcześniej porównywaliśmy ceny paneli, dywanów i tapet z innymi sklepami, ale ten był najkorzystniejszy pod względem asortymentu i szybkości w montażu paneli - na tym zależało nam najbardziej). Najpierw załatwiliśmy formalności związane z ekipą montażową. Nie zdążyliśmy wyjśc ze sklepu, a pan już zadzwonił, żeby się umówic na kosztorys prac (byliśmy mile zaskoczeni - ale to był tylko ten jeden raz). Miał przyjśc na następny dzień - nie przyszedł, po rozmowie telefonicznej powiedział, że nie da rady, ponieważ nie skończył obecnego zlecenia, obiecał że przyjdzie na następny dzień, ale również nie przyszedł. Zdenerwowani zadzwoniliśmy z reklamacją do sklepu. Pan oznajmił, że są problemy z tą firmą i ma się skontaktowac z nami kolejna ekipa. Za chwilę zadzwonił pan z innej firmy montażowej, umówił się na kosztorys prac na następny dzień. Tak jak powiedział, tak przyszedł. Zrobiliśmy szybko zakupy w Leroy i do wieczora panele w pokojach były położone.