Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Po wejściu do banku (mała filia - dwa stanowiska+okienko kasowe) nikt z pracowników nie zwraca uwagi, że ktoś wszedł.Panie bardzo skupione na monitorach komputerów. Nie ma żadnego kontaktu wzrokowego więc można zapomnieć, że ktoś nam powie "dzień dobry". Dopiero po zajęciu miejsca przy stanowisku pani zapytała się o cel przyjścia. Chcieliśmy dowiedzieć się o środki na funduszu, ewentualnie przenieść je na lokatę lub wogóle zamknąć ten fundusz. Pani udzieliła informacji na temat kwoty, natomiast nie zaproponowała niczego kiedy powiedzieliśmy, że chcielibyśmy go zlikwidować. Żadnych pytań, żadnego badania potrzeb aby zatrzymać klienta w swoim banku. W trakcie naszej obsługi, kiedy pracownica wstała aby sięgnąć segregator, podeszła inna pracownica i poprosiła żeby tylko wprowadzić jakieś dane znajomych. Dane, które mogliśmy swobodnie przeczytać to imiona, nazwisko,adres zamieszkania znajomych pani "bankier". A naszą sprawę musimy dokończyć w oddziale banku, w którym zakładany był fundusz. Obsługa nie zachęcająca na współpracę z bankiem. Na biurku przy którym byliśmy obsługiwani było czysto, w stendzie z ulotkami były puste kieszenie (logistyka?). Ogólnie schludnie.