Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W dniu 23.10.2009r. udałem się do oddziału Alior Banku aby dowiedzieć się dlaczego nie otrzymałem premii do karty kredytowej samochodowej o której jest mowa w ogólnie dostępnym regulaminie. Po wejściu zostałem miło przywitany i po krótkim przedstawieniu problemu skierowany do odpowiedniego człowieka w celu wyjaśnienia sprawy. I tutaj jak przy poprzedniej wizycie winnym oddziale tego banku zaczął się problem ponieważ ani Pan ,który mnie obsługiwał ,ani osoba z którą rozmawiał przez telefon nie potrafili w miarę szybko i sprawnie rozwiązać mojego problemu . Dopiero po około 30 minutach konsultacji między obsługującymi mnie osobami dowiedziałem się ,że premia jest przyznawana w ciągu 20 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego , a nie jak jest napisane w ogólnie dostępnym regulaminie oraz jak byłem informowany przez konsultanta ,który ze mną rozmawiał telefonicznie przed złożeniem wniosku o kartę po dokonaniu pierwszej transakcji. Uważam , że personel tego banku nie jest zbyt dokładnie przeszkolony ( druga wizyta w dwóch różnych oddziałach i po raz drugi bardzo długi czas obsługi przy prostych sprawach) oraz klient jest mylnie informowany o zaletach produktu którym jest zainteresowany i nie ma dostępu do szczegółowego regulaminu.