Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: New Yorker

Treść opinii: Podczas wczorajszych zakupów odwiedziłam sklep New Yorker i chciałam zakupić branzoletke która była wystawiona do sprzedarzy. Niestety towar nie posiadał metki więc poprosiłam aby pani sprawdziła w katalogu lub zadzwoniła do innego salonu po kod (wiem że tak można zrobić ponieważ gdy sama pracowałam w podobnym sklepie często wykonywałam takie czynności jeśli klient o to poprosił). Sprzedawczyni spojrzała jedynie na mnie krzywo i powiedziała, że nie zrobi tego bo niby co ona ma powiedzieć przez ten telefon. Gdy powiedziałam, że mogłaby zadzwonić do innego salonu i opisać ten produkt, to ona odpowiedziała, że nie ma teraz czasu zajmować się takimi pierdołami. Moim zdaniem takie zachowanie wobec klienta jest niedopuszczalne. Jeśli towar jest wyłożony do sprzedarzy to powinien mieć kod albo przynajmniej sprzedawca powinien go poszukać