Opinia użytkownika: Agnieszka_863
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu na słabym poziomie "wypracowane" przez jednego pracownika ( jako członka całego zespołu). Nazbyt rzucające się w oczy "śledzenie" Klienta, z oczekiwaniem wręcz od niego dopuszczenia się kradzieży i chęci złapania go na gorącym uczynku - czyli brak wiedzy (lub przeszkolenia) w zakresie obsługi Klienta.To zachowanie było na tyle niedyskretne, że opuściłam sklep zdegustowana. Moim zdaniem wystarczyło podejść do Klienta z zapytaniem "czy mogę w czymś Pani pomóc" i dla kompetentnej osoby sytuacja stałaby się jasna ( uczciwy Klient przyjmie pomoc lub podziękuje za nią, nieuczciwy zrozumie, że jest pod czujnym okiem sprzedawcy). Ogólnie personel chętnie udziela informacji o asortymencie i jego rozmieszczeniu na terenie sklepu, wita z uśmiechem. Szeroka gama produktów (+5), oferta(+4), cena(+3, za "promocje" nie zawsze będące promocjami)=średnia +3. Personel sprawnie obsługuje Klientów, czas obsługi przez kasjera ( z koszykiem do 10 artykułów i płatnością kartą) zajmuje około 5 min. Przemieszczanie się pomiędzy sektorami sprawia wrażenie niemożliwości powrotu do poprzednio mijanych miejsc (nikt nie lubi czuć się zagubiony).