Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_1377

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: W związku z przeniesieniem lokalu do wykonywanej działalności przeniosłam również telefon a co za tym idzie czekałam na przeniesienie internetu . Pomimo niezliczonej ilości wykonanych telefonów ( za każdym razem rozmawiałam z inną osobą i za każdym razem od nowa naświetlałam temat) nie mogłam się doprosić realizacji. Po trzech tygodniach od przeniesienia telefonu uzyskałam że odezwał się Pan , który tym się zajmuje i poinformował , że " nastąpił jakiś błąd w systemie ale najpóźniej w poniedziałek , 9 listopada internet zostanie przeniesiony". Ponoszę straty materialne ponieważ moja praca uzależniona jest od internetu , poniosłam straty na zdrowiu ( ciągłe nerwy i napięcie) i nawet nie mogę liczyć na pomniejszenie opłaty za telefon i internet bo usłyszałam że :" tak to nie działa", rachunek trzeba zapłacić w całości.