Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po miesiącu użytkowania nowego telefonu wykryłem usterkę. Udałem sie więc w dniu 29.10.2009 do salonu Era celem złożenia reklamacji. Postanowiłem że będzie to salon w hipermarkecie Plejada w Sosnowcu. Panie, stażystki - informacja z identyfikatora, bez najmniejszego oporu przyjeły telefon do naprawy. Kilka dni później w poniedziałek 2 listopada otrzymałem wiadomość SMS-em że mój telefon jest już naprawiony i można się po niego zgłosić. Jako, że nie było mi po drodze, po telefon udałem sie dopiero w środę 4 listopada. Pracownica po sprawdzeniu pokwitowania oddania telefonu do naprawy jakie jej przedstawiła wydała mi telefon. Po powrocie do domu zauwałyłem, że został mi wydany nie mój telefon. Wróciłem więc do salonu celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Po sprawdzeniu numeru IMEI z pokwitowaniami odbioru telefonów z serwisu przez pracownicę salonu okazało się że mój telefon został wydany innej osobie. Pracownik zadzwonił do osoby której przez pomyłkę został wydany nie ten telefon i poprosił o przybycie do salonu z telefonem celem weryfikacji numeru IMEI. Odzyskałem swój telefon lecz ponownie złożyłem reklamację, ponieważ zauważyłem że szybka na wyświetlaczu jest porysowana, prawdopodobnie podczas transportu. Za całe zamieszanie zostałem przeproszony. Ja oraz klient któremu został wydany przez pomyłkę mój telefon, dostaliśmy w ramach przeprosin po karcie pamięci. Podczas oczekiwania na wyjaśnienie całej sytuacji, miałem dużo czasu aby się dokładnie rozejżeć w salonie. Ogólny układ salonu jest standardem w sieci ERA, ciepłe, jasne kolory. Czysto i schludnie. Telefony na ekspozycji bardzo mocno zurzyte, jeden Sony Ericsson T303 rozpadł mi się w rękach. Bardzo mało informacji o dostępnych promocjach. Kilka ulotek, schowanych za jedną z gablot powoduje że klienta albo się musi zapytać sprzedawcę o ofertę albo, jak to ma miejsce najczęściej, po prostu sie wycofuje, co zaobserwowałem będąc na miejscu.