Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: I. Obserwacja wstępna Pierwszą i jedyną rzeczą, która wydaje mi się nie do przyjęcia jest parking. Jest on zdecydowanie za mały biorąc pod uwagę popularność i częstotliwość odwiedzin tego miejsca przez miejscowych oraz przejezdnych klientów. Wielokrotnie miałam okazję widzieć samochody parkujące na poboczu drogi i powodujące utrudnienia w ruchu bo akurat wszystkie miejsca parkingowe są zajęte. Jest to niedopuszczalne biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa ruchu drogowego, tym bardziej, że sklep znajduje się bezpośrednio przy jednej z najruchliwszych łódzkich dróg. 2. Rozpoczęcie wizyty W sklepie panuje ład i porządek. Nie ma śladów błota lub innych zanieczyszczeń wnoszonych przez klientów. Nawet na stoisku warzywnym nie znajduję na podłodze śladów podeptanych liści czy też samych warzyw. Towar na półkach jest ładnie i starannie poukładany. Widać też, że jego brak jest na bieżąco uzupełniany bo przy dość dużej liczbie klientów ( ruchliwa ulica , przy trasie wielo-przesiadkowej) nie zauważamy braków w żadnym asortymencie. Bez problemu, w sposób intuicyjny możemy odnaleźć towar, który nas interesuje. Do dyspozycji klientów są oczywiści e kasy ale… co dziwne w tego typu marketach wszystkie są obsadzone. I o dziwo kolejka znika bardzo szybko. Panie kasjerki skanują towary niemal bezwzrokowo .Mimo, iż niektórzy mają wózki wyładowane po brzegi to w kolejce zawsze stoję krócej niż ma to miejsce w dużych hipermarketach. Szczerze przyznaję, że do tej pory w żadnym innym sklepie czegoś takiego nie odczułam i za to przyznaję duży plus. Kilka dobrych słów należy się także dla personelu. Panie zawsze mają na sobie czyste stroje robocze, za każdym razem chętnie służą pomocą i jak do tej pory nie miałam z ich udziałem żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Można by rzec, że krzątają się jak mrówki aby wszystko było w należytym porządku. Według moich obserwacji wygląda to trochę tak, jakby pracowały pod presją, strachem przed popełnieniem jakiejś gafy lub niedopełnieniem obowiązków. Być może jest to spowodowane obawą przed niezadowoleniem pana czy pani prezes. III. Analiza Silne strony Słabe strony 1. Szybka obsługa przy kasie 2. Marka rozpoznawalna na rynku 4. Doświadczenie w działaniu 5. Wiele lokali na terenie Polski 6. Firma nie jest polska 7. Mało miejsc parkingowych 8. Towar dobrze posortowany i poukładany 9. pomieszczenie czyste i schludne 10. personel bardzo kompetentny