Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Pomimo chyba już kilkunastu interwencji „Multimedia Polska”, czyli niestety mój dostawca internatu i cyfrowej telewizji kablowej nic nie zrobił aby poprawić jakość swoich usług. Internet aby działał musi mieć resetowany modem dostarczony przez nich przynajmniej raz dziennie. Telewizja cyfrowa to jeszcze większe nieporozumienie. Każdy kanał wiesza się nie rzadziej niż raz na 5 minut, aby zaczął z powrotem działać muszę zmienić kanał na sąsiadujący i powrócić znów do tego który oglądałem wcześniej. Nie muszę tłumaczyć jakie to jest irytujące. Pytałem znajomych mających takiego pecha jak ja, u nich również dzieją się te sam rzeczy, więc nie jest to moją winą ani winą sprzętu który posiadam. Już nie mogę doczekać się końca umowy, odliczam każdy dzień. Niedługo zrobię sobie chyba kalendarz więzienny i będę skreślał co tydzień po siedem dni. Nie polecam usług tej firmy nikomu a już na pewno nie mieszkańcom Mielca.