Opinia użytkownika: Urszula_136
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Jakiś czas temu pisałam o tym, jak składałam reklamację torby w sklepie Mohito, w Złotych Tarasach. Tamtejsza ocena ociekała wręcz w pozytywy, a ja byłam szalenie zadowolona z obietnic jakie mi złożono. Niestety na obietnicach się skończyło. 29.09 - po "ustawowych" 14 dniach na czas reklamacji, ok g.17.00, będąc przelotem wstąpiłam do sklepu, aby dowiedzieć się jak wygląda sytuacja mojej reklamacji. Zanim do kontuara podeszła pracownica, minęło ładnych parę minut (pani rozmawiała przez telefon), dało się odczuć pewną dawkę ignorancji. Po podejściu do kontuaru, pani z uśmiechem na ustach przywitała mnie"Dzień dobry, czym mogę służyć", po czym na moją odpowiedź, że jestem przelotem i wstąpiłam zapytać o losy mojej reklamacji, pani zapytała czy minęło 14 dni. Odpowiedziałam jej, że reklamację składałam 14.11, więc już powinny minąć. Pani stwierdziła, że dziś mamy 28.11(był czwartek 29.11), i że nie minęło 14 dni, i powinnam się zgłosić po upływie tego terminu. Po czym odwróciła się na pięcie i pobiegła do klientki pytającej o cenę butów. Nadmienię, iż w momencie składania reklamacji, obiecano mi telefoniczny kontakt w terminie 14 dni. Kolejny raz udałam się do sklepu 2.11, tym razem ciesząc się , że minęło te 14 dni i może się czegoś dowiem. Powitała mnie ta sama pani, po kilkuminutowym czasie oczekiwania. Zadała dokładnie to samo pytanie - czy minęło 14 dni, po czym wzięła druk reklamacji, który miałam jako potwierdzenie złożenia reklamacji i pobiegła na zaplecze. Po ok. 10 minutach wróciła informując mnie, że nie mogą mi udzielić informacji, ponieważ mają awarię systemu. Gdy zapytałam kiedy mogę się spodziewać odzewu z ich strony tudzież działania systemu - Pani odpowiedziała, żebym "zajrzała" w późniejszych dniach. Była miła, niepretensjonalna, ale w tej sytuacji z reguły oczekuje się konkretów:daty, godziny, wizytówki z nr tel do sklepu, żeby móc zadzwonić i zapytać. Pominąwszy zawód, związany z faktem, że od 3 tygodni nie mam ani torby ani pieniędzy, dokłada się jeszcze fakt że termin rozwiązania sprawy zaczyna się niebezpiecznie wydłużać,a panie z obsługi chętnie przyjmują reklamacje,jednak jeśli chodzi o ich rozwiązanie-sprawiają wrażenie z lekka zniecierpliwionych i mało zainteresowanych pomocą klientowi.