Opinia użytkownika: Łukasz_258
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: We wskazanym dniu udałem się na zakupy do sklepu Peek&Cloppenburg mieszczącego się Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Sklep wyróżnia się wśród sąsiadujacych ciasnych, tłocznych sklepików i butików przestrzenią, dzięki której w czasie zakupów można odetchnąć i skupić się wyłącznie na asortymencie, którego niezwykła mnogość i różnorodność jest drugim czynnikiem pozytywnie wyróżniającym sklep. Szerokie przejścia pomiędzy działami i wyraźnie wytyczona alejka usprawniają komunikację i wskazują na wysoką kulturę organizacyjną. Bogaty asortyment sprawia, że każdy może wybrać produkt dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i gustu. Każdy model dostępny jest w niemal każdym rozmiarze. Jeśli nie, zawsze istnieje możliwość sprowadzenia go z innego sklepu dla konkretnego klienta, który telefonicznie informowany jest o przybyciu produktu. Każdy jeden model prezentuje się niezwykle schludnie, widoczna jest staranność personelu, który na bieżąco dba o jakość prezentacji produktu. Prócz tego każdy jeden umieszczony jest tak aby można go było wygodnie zdjąć i przymierzyć. Sieć przymierzalni rozlokowana jest po całym sklepie, dzięki czemu do przymierzalni zawsze jest blisko. Sklep rozlokowany jest na kilku poziomach połączonych ruchomymi schodami, dzięki czemu klient który chce zmienić dział nie musi wychodzić ze sklepu. Sklep wyposażony jest w asortyment najlepszych marek odzieżowych. Towar z najwyższej półki związany jest częstokroć nieprzyzwoicie wysoką ceną, jednakże duże zróżnicowanie asortymentu sprawia, iż sklep otwarty jest zarówno dla przedstawicieli klasy wyższej jak i średniej, osób dorosłych jak i młodzieży. Kolejnym pozytywnie wyróżniającym elementem jest zachowanie personelu sklepu. Personel nigdy nie pozostaje obojętny na klienta. Wydaje się być żywo zainteresowany jego potrzebami i problemami decyzyjnymi. Zawsze służy swoją fachową, uzasadnioną opinią oraz rzeczywistą pomocą w doborze odpowiedniego fasonu. Przyjaźnie nastawiony, pomocny i otwarty personel żywo reaguje na zachowania klienta. Ubiór oraz aparycja obsługi wskazuje, iż cechy te należą do przyjętej przez sklep kultury organizacyjnej.