Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po wejściu do budynku udałam się z wypełnionym wnioskiem Clubcard do punktu obsługi klienta. Tam pracownica bez zadawania pytań wzięła ode mnie wniosek i wydała kartę. Spytałam się, czy karta jest już aktywna. Pracownica potwierdziła i poinformowała mnie, że już dzisiaj mogę nabijać punkty za zakupy. Była przy tym uprzejma. Weszłam do hipermarketu. Wzrok przyciągały wielkie kolumny zniczy (w końcu to 2 dni przed Wszystkimi Świętymi). Poszłam przez sklep w poszukiwaniu zakupów z listy. Nie znalazłam wszystkiego, ale ogólnie wybór był dość spory. W sklepie panował porządek. Kiedy udalam się do kasy, nie czekałam długo. Kasjerka sprawnie obsługiwała klientów. Była uprzejma. Zapłaciłam i dostałam paragon. Zapakowałam zakupy i wyszłam ze sklepu.