Opinia użytkownika: SS
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: MBank to bank internetowy wchodzący w skład BreBanku. Bardziej niż konkretną placówkę chciałem ocenić ogólnie poziom usług oferowanych przez Mbank. Jak sama nazwa wskazuje, wszystko odbywa się drogą elektroniczną, która jest co by tu dużo pisać - marna. Wszelkie zmiany które chce dokonać w związku ze swoim kontem wiążą się z telefonowaniem na Mlinię, która nie jest darmową usługą. Straciłem 15zł na to żeby wykonać 2 połączenia, tylko po to żeby zmienić hasło do swojego konta internetowego. System jest strasznie niewygodny dla przeciętnego konsumenta, nie mówiąc o osobach starszych którym opanowanie pewnych nowości przychodzi z lekkim trudem. Dodatkowo osoby pracujące na infolinii mówią bardzo niezrozumiałym językiem(otóż dowiedziałem się kilku nowych słów z j. angielskiego takich jak "hash" czyli po prostu krzyżyk na klawiaturze telefonu). Przejdę teraz do jakości obsługi w placówce w której byłem założyć konto. Zaraz po wejściu pani która stała po środku wielkiego pomieszczenia zaczęła mnie zalewać gradem pytań. Nie mając pojęcia jeszcze czego dokładnie chce, już musiałem się zdecydować o jaką usługę mi chodzi. System założenia konta był dość skomplikowany, musiałem czekać około godziny na wydanie karty. Pod maską profesjonalnego banku, kryła się duża dezorganizacja. Obserwując pracowników zauważyłem że cały czas mieli z czymś problem. Wywnioskowałem że system zarządzania musi być na bardzo słabym poziomie, gdyż pracownicy nie znają dobrze obszaru problemowego który może wystąpić, przez co w placówce był duży stres i zdenerwowanie. Założenie konta polecam osobom mającym dużo wolnego czasu, cierpliwych i mających tani abonament telefoniczny.