Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TNT Express Poland
Treść opinii: Wczoraj zostały do mnie nadane dwie paczki z różnych miast, które zostały wysłane expresem, doręczenie do godziny 9 dzisiaj. Wiedząc, że będę potrzebował paczek koło godziny 8 spytałem wczoraj kuriera (dosyć często korzystam z usług tej firmy) o możliwość odebrania paczek osobiście w magazynie. Poinstruował mnie jak to zrobić - zadzwonić dzień wcześniej (czyli wczoraj) do centrali i zgłosić taką prośbę. Tak też zrobiłem, i zostałem zapewniony, że te paczki będą rano w magazynie, kurier ich nie zabierze. Koło 8:20 zjawiłem się w magazynie aby odebrać paczek i okazało się, że kurier je wziął. Pani z obsługi klienta starała się mi pomóc (była bardzo miła), jednak nie miałem numeru przesyłek i musiała dzwonić do różnych kurierów, żeby zlokalizować paczki. Udało się i kurier przywiózł mi paczki na nowy, wskazany adres (pomimo iż musiał jechać w nieswój rewir, nie miał pretensji, wręcz przeprosił za całe zachowanie), niestety z półgodzinnym opóźnieniem. Według mnie zawiodła komunikacja. Wczoraj konsultant call center zapisał zgłoszenie i mail poszedł do Krakowa, jednak tutaj rano nikt nie sprawdził zgłoszeń i od razu zabrali się do pakowania paczek.