Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Kontakt z infolinią PZU w sprawie wyjaśnienia wysokości drugiej raty za ubezpieczenie OC. Czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem około 1 minut, czyli dość krótki jak na infolinie. Miłe powitanie konsultantki, z głosu dało się wyczuć gotowość do pomocy. Pracownik infolinii aktywnie słucha i daje klientowi swobodę wypowiedzi. Po przedstawieniu problemu przez klienta natychmiastowa, rzetelna odpowiedź, iż kwota, która widnieje na blankiecie jest kwotą wraz z ubezpieczeniem NNW, które nie jest obowiązkowe. Prawidłowa informacja o zakresie, koszcie oraz dobrowolności ubezpieczenia NNW proponowanego przez PZU. Uczciwa obsługa, bez naciągania klienta na dodatkowe koszty. Udzielenie informacji interesujących klienta w sposób zrozumiały.