Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Mój tata stracił pracę, dnia 31 sierpnia otrzymał wypowiedzenie umowy o pracę. Mieliśmy wykupiony abonament w UPC na tv cyfrową, dodatkowe pakiety HBO i Canal + oraz pakiet internetowy. Pomogłam Tacie w przygotowaniu pisma i wysłaniu go mailem do UPC. Wypowiadaliśmy dotychczasową umowę zamieniając jej warunki na słabszy internet i tv jedynie analogową - tak aby obniżyć koszty o 75%. Zanim przyszedł uprzejmy i wyczerpujący mail, informujący o przyjęciu wypowiedzenia i wyjaśniający w kilku krokach co należy zrobić dalej, tata odebrał 4 telefony od pracowników UPC. Potwierdzali odebranie wiadomości mailem i proponowali możliwie najlepszą tańsza ofertę. Pochwalić należy komunikację w UPC, szybką reakcję i "nieautomatyczną" obsługę. To ważne jeśli klient nie jest tylko numerem, ale czyta się i przyjmuje ze zrozumieniem jego zgłoszenia. Tutaj wielki plus dla UPC.Niestety rozczarowuje oferta i fakt, że podobny pakiet można poprzez próbę wypowiedzenia, wynegocjować za ten sam abonament. To sprytne, ale zniechęcające klienta.