Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Mój operator sieci komórkowej poinformował mnie, że do północy dnia 15 wszyscy klienci Orange powinni wymienić swoje punkty w programie Profit na gadżety lub doładowania. Program Profit pozwala na zbieranie punktów za korzystanie z usług operatora, np za rozmowy, płatność przelewem lub przedłużenie umowy. Nagromadziło mi się dość sporo tych punktów przez ostatni rok. Zazwyczaj wymieniałam zdobyte punkty na nowy telefon przy okazji przedłużenia umowy. Tym razem okazało się, że mojej sporej ilości punktów - 3000 - nie mogę zamienić, ani na doładowanie, ani na gadżet. Niestety w ofercie nie było gadżetu za 3000 pkt, a mój plan taryfowy nie przewiduje zamiany pkt na doładowania, o czym zresztą nie zostałam powiadomiona przy okazji podpisywania nowej umowy. Do tej pory zmieniałam pkt na minuty, jeśli wykorzystałam darmowe minuty w abonamencie. Na mojego maila do BOK, co mam w tej sytuacji zrobić, uzyskałam automatyczną, suchą odpowiedź: "Dotychczas zgromadzone punkty Profit mogą być do północy 15 września br. wymieniane na usługi Orange (dla rodziny lub znajomych) lub do wyczerpania asortymentu - na nagrody z katalogu programu. Po tym terminie punkty zostaną anulowane. Informujemy, że wskazanego numeru telefonu nie można doładować za punkty Profit." To niesprawiedliwe i niestety muszę to powiedzieć: nieuczciwe. Nie pierwszy i nie ostatni pewnie pomysł Orange krzywdzący klienta. Czas zastanowić się nad zmianą operatora.