Opinia użytkownika: Balbina_2
Dotycząca firmy: Tally Weijl
Treść opinii: Wizyta w sklepie Tally Wail nie należała do udanych. Analizując wygląd sklepu, zauważyłam przede wszystkim: brudne witryny, odciski rąk na szybach, nie wyprasowane rzeczy na manekinach. W środku meble poustawiane dość ciasno, co przeszkadza w zakupach, ponieważ przechodząc obok wieszaków bardzo łatwo się o nie zahaczyć. Dostępność produktów nie najgorsza, rzeczy eleganckie zgrupowane razem, te bardziej sportowe także. Co do jakości obsługi: wchodząc do sklepu odniosłam wrażenie, iż przeszkadzam sprzedawcom. Pomimo, iż zauważona została moja obecność nie było żadnego powitania. Dość długo rozglądałam się po sklepie, żadna z pań nie podeszła do mnie by zapytać czy może w czymś pomóc lub czy szukam czegoś konkretnego, dopiero po zapytaniu o wybrany model sprzedawczynie przerwały rozmowę, a jedna z nich zajęła się wyszukiwaniem podanej przeze mnie rzeczy. Niestety wybór ubrań w konkretnym fasonie, który podałam był niewielki, natomiast żadna z pań nie zaproponowała mi rzeczy w innym kroju. Przymierzalnie były dość czyste w porównaniu do witryn. Wychodząc z kabiny zauważyłam, iż żadnej z pań nie ma na sklepie, gdyż obie zeszły na zaplecze. Obsługa niestety pozostawia bardzo wiele do życzenia.