Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Zapomniałam opłacić abonament internetowy iPlus i Polkomtel odciął mi dostęp do sieci, a nagle okazało się, że będzie mi bardzo potrzebny wieczorem, na dodatek był ostatni dzień da doładowanie Mixa,następny to już zerwanie umowy, więc MUSIAŁAM zapłacić i załatwić odblokowanie w salonie firmowym na "zaraz".Co w praktyce oznaczało 40 minut czekania, co w tym punkcie wcale nie jest rekordem.Wg numeru pobranego z urządzenia rejestrującego byłam 6tą oczekującą a pracowników 3.Obsługa bardzo kompetentna,nie spotkałam się nigdy z sytuację, żeby pracownik czegoś nie wiedział lub nie umiał sprawdzić( a trafiłam już na większość).Czas obsługi jednak wyraźnie się wydłuża, gdy jest potrzeba dostarczenia czegokolwiek z zaplecza, z magazynu.W dacie tej wizyty zaobserwowałam taką sytację która trwała ok.15-20 minut, a nie był to znany mi rekord.Jako że oferta Plusa nie powala na kolana i tylko czekam na zakończenie bieżących umów,więc o cenach nie będę się wypowiadać.Za to ekspozycja tak aparatów dostępnych dla klientów, jak i aktualnie dostępne promocje są bardzo widoczne.Problemem jest ciasnota miejsca, co przy (chyba) braku klimatyzacji powoduje niezbyt komfortowe doznania podczas czekania.