Opinia użytkownika: Anna_932
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: W dniu 21.10.2009. uczestniczyłam w wypadku na autostadzie A4, po którym była mi potrzebna pomoc drogowa. Ostatnio zmieniłam ubezpieczyciela i był to mój pierwszy kontakt z obsługą AVIVA. Powodem mojej zmiany ubezpieczyciela było moje niezadowolenie właśnie z obsługi w przypadkach awaryjnych na drodze. W tym konkretnym przypadku AVIVA staneła na wysokości zadania i spełniła moje oczekiwania. Gdy zadzwoniłam na numer alarmowy bez zbędnych pytań została wysłana do mnie laweta. Musiałam jedynie podać nazwisko i numer rejestracyjny pojazdu. Została do mnie wysłana również osoba, która wykonała za mnie dokumentacje zdjęciową i wypełniła niezbędne formularze, od razu na miejscu jeszcze przed zabraniem pojazdu. Dosłownie w kilka chwil po zgłoszeniu zadzwonił do mnie kierowca lawety, aby poinformować mnie, że już jedzie i w jakim czasie przewiduje być na miejscu. Załadunek odbył się szybko i sprawnie, bez żadnych formalności (pomazywania polisy i innych dokumentów). Oby tak dalej.